PharmaPets brengt naast hun huidig aanbod een eigen merk op de markt. Purviso garandeert dezelfde kwaliteit als andere hondenvoeding, maar aan een lagere prijs. De lanceringscampagne van het nieuwe merk namen wij vol enthousiasme aan.

Verblaffend concept 

Om de lancering van Purviso niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, bedachten we een verblaffende merkstrategie. We verplaatsten ons in de doelgroep en bedachten een strategie gebaseerd op de USP’s van het merk: kwalitatief hondenvoer voor een lage prijs. Daaruit kwam een leuk campagnebeeld van een hond met een portemonnee-kop, én een goed uitgedacht digitaal marketingplan.

Online campagne op maat

Nadat Purviso goedgekeurd was door de dierenartsen van PharmaPets was het aan onze online experten om het van de daken te blaffen!

Ons team zette daartoe een indrukwekkende online campagne op.
Met verschillende A/B testings onderzochten we welke promotiestrategie het best aanslaat bij de doelgroep. Daarnaast zetten we mailings op voor zowel dieetvoeding als hypoallergene voeding van Purviso. Een hele reeks verschillende versies, doelgroepbepalingen en optimalisaties zorgden ervoor dat de juiste social media advertentie of e-mailing bij het juiste baasje terechtkwam. Zij werden vervolgens doorverwezen naar een landingspagina met extra info. Een knap staaltje denk-, meet- en maatwerk!

Online en offline tools

De campagne werd eerst bij de bestaande klanten van PharmaPets gelanceerd. Deze kregen op basis van hun huidige voorkeuren het type Purviso aangeboden dat het best bij hun trouwe viervoeter past. Pas in een volgende fase zullen we ons tot nieuwe klanten richten. To be continued…

Tot slot nog dit: om de lancering meer power te geven, ontwierpen we ook stickers en flyers voor bij de samples en namen we testimonials op met dierenartsen. On- en offline bereikten we zo alle baasjes die hun kwispelende viervoeter een lekkere maaltijd willen voorschotelen zonder over hun budget te gaan. Opdracht geslaagd.