Adverteren op de bussen en trams van De Lijn? Daarvoor moet je bij Lijncom zijn. De mediaregie biedt een uitgebreide waaier aan formules en formaten aan. Het overzicht van de verschillende mogelijkheden bundelden we in een handige digitale brochure

Interactief flipbook

Voor Lijncom maakten we eerder al promofolders om bedrijven warm te maken te adverteren op de bussen en trams van De Lijn. Vandaag beweegt de Vlaamse vervoermaatschappij mee naar minder CO2, ook in haar communicatie. De traditionele overzichtsbrochure met alle adverteerformaten en -tarieven maakten we daarom op als een interactief flipbook. Het salesteam kan zo makkelijker het aanbod overlopen met potentiële klanten en hen via een eenvoudige link rechtstreeks toegang geven tot de brochure. In de opmaak voorzagen we bovendien links naar de website voor meer foto’s en informatie. Is een adverteerder enkel geïnteresseerd in een specifiek deel uit de brochure? Geen probleem. We ontwierpen ook een aantal (digitale) deelbrochures. Zo hebben ze direct de juiste info bij de hand. De brochures zijn verkrijgbaar in het Nederlands en het Frans.